در این مطلب بیش از هشت وب سایت رایگان برای معرفی خدمات، محصولات و کالای تان را به شما معرفی می کنیم. خیلی راحت می توانید تنها با ساختن یک حساب کاربری ساده در هر کدام از این وب سایت ها یا اپلیکیشن هایشان، در سطح اینترنت یک تبلیغ هرچند محدود داشته باشید.

چه نوع وب سایتی برای تبلیغ پربازده تر است و چرا؟

  • موضوع عادی یا جدید بودن وب سایت. تحقیقات مختلف ثابت کرده است که هر چقدر یک وب سایت برای شما تکراری تر و مرسوم تر باشد، توجه شما به تبلیغات و موضوعات جنبی آن کمتر است. یعنی چه؟ فرض کنید وب سایت مورد علاقه ای در زمینه اخبار ورزشی دارید. هر زمان که به این وب سایت مراجعه می کنید، چون ساختار وب سایت را کاملا بلد هستید، مستقیما بدون توجه به جزئیات دیگر، به سراغ خواندن خبرها در بخش مورد علاقه خود می روید. در این میان به احتمال زیاد هیچ توجهی به تبلیغات تکراری آن که هراز چندگاهی عوض می شوند، نخواهید کرد! طبیعی ست چون برای شما این محیط پر از تبلیغات تکراری شده است. پس جزئیات و تبلیغات موجود در چه وب سایتی برای شما موثرتر است؟ جواب کاملا واضح می باشد، وب سایتی که شما برای اولین بار از طریق گوگل با آن آشنا می شوید یا اصلا برای اولین بار یا دومین بار آن را مشاهده می کنید. ضمنا توجه کنید که افرادی که به وب سایت های شلوغ مراجعه می کنند افراد تکراری هستند ولی وب سایت های با سئو قوی، به مراتب تبلیغ شما را به افراد غیرتکراری نشان خواهند داد!
  • بحث قیمت تبلیغات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آیا به همان میزان که پول می دهید، مخاطب دریافت می کنید؟ بنابراین ما در اینجا وب سایت هایی را معرفی می کنیم که نه تنها میزان تبلیغات در آنها کم است بلکه بیشترین ترافیک خود را به واسطه گوگل دریافت می کنند و اکثر مخاطبان آنها، آن وب سایت ها را برای بار اول مشاهده می کنند. همچنین بهترین قیمت برای تبلیغات را ارائه می کنند.
  • مخاطبان و نوع آنها نیز در این زمینه بسیار مهم هستند. مثلا بهیچوجه به شما پیشنهاد نمی کنیم که تبلیغات خود را در وب سایت ها دانلود نرم افزار قرار دهید. چرا؟ مشخص است چون اکثر کاربران این وب سایت ها بدنبال کالای رایگان و دانلود می باشند و نه بدنبال یافتن کالای جدید! ضمنا کالایی که ارائه می کنید سعی کنید در وب سایتی با موضوع مشابه باشد چون نوع مخاطبان شما در آن وب سایت ها بسر می برند.
  • وبسایتهای تبلیغ رایگان: حتما تبلیغ خود را در این وبسایت ها قرار دهید چون هیچ هزینه ای ندارد و ضمنا بازدید کننده قابل توجهی هم دارند. لیست هشت وبسایت برتر در زیر آمده است.

 

1- وب سایت دیوار

 

دیوار از سال ۱۳۹۲ با هدف خرید و فروش بدون واسطه‌ی آنلاین آغاز به کار کرد. امتیاز برند دیوار توسط شرکت «آگه پردازان هوشمند» (سهامی خاص) در تمامی مراجع قانونی ثبت شده است. در حال حاضر پربازدیدترین و ایده آل ترین وب سایت برای تبلیغات رایگان می باشد.

≡ دانلود اپلیکیشن دیوار برای اندروید

≡ دانلود اپلیکیشن دیوار برای آیفون

2- وب سایت شیپور

 

سایت شیپور از مرداد ماه سال ۱۳۹۱ با موضوع نیازمندی های آنلاین راه اندازی گردیده و هدف اصلی آن در ارتباط قرار دادن خریدار و فروشنده به صورت مستقیم می باشد. در حال حاضر بعد از دیوار پربازدیدترین وب سایت است و برخی معتقدند دارای کیفیت بالاتری نسبت به دیوار می باشد. مثل دیوار هم برای اندروید و هم ios اپلیکیشن دارد.

≡ دانلود اپلیکیشن شیپور برای اندروید

≡ دانلود اپلیکیشن شیپور برای آیفون

 

3- وب سایت اعلانیه

آگهی رایگان اعلانیه
آگهی رایگان اعلانیه

 

بازاری به وسعت ایران

اعلانیه توانست زیرساخت لازم را برای تامین‌ کنندگان به منظور مبادله کالا و خدمات بین کسب و کارها (B2B) و فروش کالا و خدمات به مشتریان نهایی (B2C) را فراهم آورده است. برای این مهم طیف وسیعی از تامین کنندگان علاوه بر دسترسی به خریداران در اعلانیه، نیازهای خود را از سایر تامین‌کنندگان تامین می‌کنند. مطالعات بایا از سال 1395 در شرکت وب رش آغاز شد و در سال 1399 آماده‌سازی زیرساخت‌ها و سامانه‌های نرم‌افزاری به پایان رسید و مذاکرات برای عقد قرارداد اطلاع‌رسانی و تبلیغات آغاز شد و در پایان شهریور ماه سال 99 شرکت موفق شد بزرگترین کمپین تبلیغاتی کشور را برای امر مهم اطلاع‌رسانی و تبلیغات منعقد و اجرایی نماید.

≡ دانلود اپلیکیشن دیوار برای اندروید

≡ سایت رسمی اعلانیه

4- وب سایت نت برگ

 

نت برگ وب سایتی است که عمده تبلیغات آن دارای تخفیف بوده و بعد از دو وب سایت بالا جزو پربیننده ترین وب سایت هایی است که می توانید محصولات خود را به رایگان در آن در معرض دید قرار دهید.

≡ دانلود اپلیکیشن نت برگ برای اندروید

≡ دانلود اپلیکیشن نت برگ برای آیفون

 

5- وب سایت باما (برای خودرو و موتورسیکلت)

 

 

این وب سایت بطور خاص برای تبلیغات خرید و فروش خودرو و موتورسیکلت طراحی شده است و برای گوشی های اندروید نیز اپلیکیشن اندروید دارد. به اندازه وب سایت های بالا شلوغ نیست ولی در زمینه تبلیغات مربوط به خودرو و موتورسیکلت کاملا پیشنهاد می شود.

≡ دانلود اپلیکیشن نت برگ برای اندروید

6- وب سایت آگهی ۲۴

 

این وب سایت که اپلیکیشنی هم برای آن ساخته نشده جزو سایت های پربازدید تبلیغاتی رایگان است که مثل بقیه وب سایت های بالا فقط نیاز به ساختن یک حساب کاربری ساده می باشد.

≡   اپلیکیشن ندارد

7- وب سایت ایستگاه

 

همانند آگهی ۲۴ دارای اپلیکیشن اندروید و آیفون نیست ولی در نوع خود بازدید زیادی دارد و دارای دو نوع تبلیغات رایگان و پولی است که براحتی می توانید با ساخت یک اکانت در آن تبلیغات خود را به اشتراک بگذارید.

≡   اپلیکیشن ندارد

حتما بخوانید: تبلیغات در اینستاگرام بهتر است یا تلگرام یا وب سایت های اینترنتی؟ چرا؟

8- وب سایت راهنمای همشهری

 

این وب سایت نیز معروف به نیازمندی های ایران است که براحتی به شما اجازه به اشتراک گذاشتن تبلیغاتتان را می دهد. دارای اپلیکیشن هم برای اندروید و هم آیفون است که می توانید از لینک های زیر دانلود کنید.

≡ دانلود اپلیکیشن همشهری برای اندروید

≡ دانلود اپلیکیشن همشهری برای آیفون

دقت کنید که وب سایت های دیگری نیز جهت تبلیغات رایگان وجود دارند ولی به نظر ما ارزش وقت گذاشتن آنچنانی را ندارند. اما باز هم ممکن است ما وب سایتی را از قلم انداخته باشیم که امیدواریم در بخش نظرات به ما معرفی کنید. هرگونه سوالی در زمینه تبلیغات اینترنتی دارید در بخش نظرات با ما مطرح بفرمایید.